(0472) 56-16-36

м.Черкаси, вул. Хрещатик, 195, оф. 501

Главная / Послуги / ФРЕДО:ЕДО

 

«ЕДО» – це сервіс ІТС для користувачів програмних продуктів «1С:Підприємство», за допомогою якого можна обмінюватися будь-якими електронними документами зі своїми контрагентами. Тісна інтеграція сервісу «ЕДО» з типовими конфігураціями «1С:Підприємства» дозволяє обмінюватися між контрагентами рахунками, актами виконаних робіт і товарними накладними безпосередньо з конфігурацій «1С:Підприємство» без створення зовнішніх файлів.

Сервіс "ЕДО" дозволить зекономити час та кошти, позбувшись необхідності роздруковувати та видавати (надсилати поштою) паперові копії бухгалтерських документів своїм контрагентам.

Звертаємо увагу, що обмін податковими документами здійснюється за допомогою сервісу "Звіт".

Сервіс «ЕДО» надає такі можливості:

 

Переваги

 

 

Умови отримання

 

Договір на сервіс «ЕДО» може оформити будь-який користувач основної поставки «1С:Підприємства», який зареєстрував її у правовласника.

На один реєстраційний номер основної поставки «1С:Підприємства» можна оформити тільки один договір «ЕДО. Основне підключення». При оформленні договору на сервіс «ЕДО» необхідно обов'язково вказати реєстраційний номер основної поставки «1С:Підприємство» і код (ЄДРПОУ або ДРФО) користувача.

За необхідністю підключення декількох організацій до сервісу «ЕДО», облік для яких ведеться за допомогою однієї основної поставки, слід оформити договір «ЕДО. Додаткове підключення». Він може бути оформлений тільки як додаток до договору «ЕДО. Основне підключення» і тільки на термін до закінчення дії основного договору. Вартість передплати розраховується виходячи зі строку дії основного договору і вартості договору «ЕДО. Додаткове підключення» на 1 місяць.

Для оформлення договору звертайтеся за телефонами: (0472) 56-16-36, (067) 472-16-05

 

Програми, в яких реалізовано сервіс

 

Надалі список конфігурацій, які підтримують інтеграцію з сервісом «ЕДО», буде розширюватися.

Вартість

Основний договір на сервіс «ЕДО» може бути оформлений на термін від 1 до 12 місяців.

При наявності у користувача доступу до сервісу «Звіт», рекомендуємо перший раз оформити доступ до сервісу «ЕДО» на термін до закінчення дії сервісу «Звіт». Надалі, рекомендуємо продовжувати обидва сервісу на однаковий термін для спрощення адміністрування.

Договір «ЕДО. Додаткове підключення» може бути оформлений тільки як додаток до договору «ЕДО. Основне підключення» і тільки на термін до закінчення дії договору «ЕДО. Основне підключення». У разі, якщо при подачі заявки на оформлення даного договору буде зазначено період менше або більше залишився періоду основного договору, то термін договору на додаткове підключення до сервісу «ЕДО» буде автоматично приведений у відповідність з періодом основного договору і вартість буде розрахована виходячи з відкоригованого терміну.

Вартість договору на поточний місяць залишається незмінною незалежно від дати оформлення договору.

При наявності у користувача мережевого доступу до сервісу «Звіт», купувати ще раз перехід на мережеве використання для сервісу «ЕДО» не потрібно – при активації «ЕДО», сервіс буде працювати в мережевому режимі.