(067) 472-16-05

(067) 470-29-69

м.Черкаси, вул. В.Чорновола 235/1, офіс 208

Головна / Новини та акцiї / Вебінар для бюджетних та комунальних установ 26.11.2024 р.

Додано: 20 листопад 2024 15:47

Компанія «Комплексні бюджетні системи» запрошує керівників, головних бухгалтерів, бухгалтерів, керівників планово-фінансових відділів, відділів планування бюджетних і комунальних установ, а також користувачів програмної продукції та наших партнерів взяти участь у безкоштовному вебінарі "Річна інвентаризація майна та зобов'язань під час воєнного стану у бюджетній сфері", що відбудеться 26 ЛИСТОПАДА 2024 року.

Організатори: Комплексні бюджетні системи, Uteka, ГО "Всеукраїнський бухгалтерський клуб", Група компаній "Баланс", редакція Порталу "Баланс-Бюджет"
Дата та час: 26 листопада 2024 року (вівторок), початок о 10:30
Участь безкоштовна за умови реєстрації за посиланням:
content-img.png
Важливо!
З технічних причин посилання на онлайн-семінар не надсилаються на адреси електронної пошти в домені UKR.NET. Прохання вказувати поштові адреси в інших доменах
(інакше ви не зможете отримати доступ до онлайн-семінару).
Під час реєстрації потрібно вірно зазначити наступне:
-          Заповнювати форму реєстрації виключно українською мовою!
-          Отримання свідоцтва (щодо підвищення кваліфікації шляхом участі у вебінарі, загальним обсягом 3 академічні години) відбувається тільки ЗА БАЖАННЯМ ГЛЯДАЧІВ.
-          Електронну адресу - саме на неї прийде посилання на вхід до вебінару.
Додаткові питання Ви можете надсилати на електронну пошту webinar@kbs.net.ua .
Організатори залишають за собою право перевіряти достовірність інформації зазначеної в заявках.

У програмі вебінару:

 
10:30-11:30         ЧАСТИНА 1: Річна інвентаризація майна та зобов'язань під час
                                воєнного стану у бюджетній сфері: ключові вимоги законодавства
                                та роль матеріально-відповідальних та інших осіб в цьому процесі
Олена Чечуліна
незалежний експерт з питань управління державними фінансами, бухгалтерського обліку, фінансового контролю
·         Основні правила організації та здійснення процесу інвентаризації: обговоримо ключові етапи та документи, необхідні для оформлення інвентаризації.
·         Повноваження та відповідальність: розглянемо ролі керівника установи, матеріально-відповідальних осіб, посадових осіб бухгалтерської служби та інших служб, а також правильність оформлення їхніх дій.
11:30-11:50        Відображення інвентаризації, облік необоротних активів та товарно-матеріальних цінностей в програмному продукті "Облік бюджетної установи"
Людмила Костюк
провідний фахівець ТОВ "Комплексні бюджетні системи" 
11:50-12:50          ЧАСТИНА 2: Річна інвентаризація майна та зобов'язань під час
                             воєнного стану у бюджетній сфері: ключові вимоги законодавства
                             та роль матеріально-відповідальних та інших осіб в цьому процесі
Олена Чечуліна
незалежний експерт з питань управління державними фінансами, бухгалтерського обліку, фінансового контролю 
·         Причини проблем та порушень: проаналізуємо основні труднощі, що виникають під час організації та проведення інвентаризації, а також їх можливі наслідки для установ і посадових осіб.
·         Заходи за результатами інвентаризації: обговоримо, які дії мають бути вжиті установами після завершення інвентаризації, щоб забезпечити належний контроль за майном і зобов’язаннями.

Пiдписатися на нашi новини